Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden uw privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.
Ik ga akkoord met het gebruik van cookies
Wilt u meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe u dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.
Veel van onze klanten hebben klanten die alleen Engels spreken. Ze zijn wel in Nederland gevestigd maar willen een Engelse factuur of offerte ontvangen. Vanaf nu kunt u deze klanten in Factuurdesk ook bedienen.
Bij de klant kunt u aangeven of deze de Engelse taal spreekt
U kunt de emails, brieven en teksten op de factuur of offerte aanpassen als u dat wilt. Dit werkt hetzelfde als voor de Nederlandse teksten via Beheer > Instellingen.
Als u heeft ingesteld dat een klant Engels spreekt zijn alle emails, (automatische) herinneringen en aanmaningen ook in het Engels.
De bedragen zijn nog steeds in € en de btw tarieven zijn de Nederlande btw tarieven.
Ga nu naar de website om het meteen te proberen!
Veel van onze klanten hebben naast uren ook producten die ze verkopen. Dit kan bijvoorbeeld een fysiek product zijn zoals een computer, maar ook een dagdeel werkzaamheden of een workshop. Tot voor kort was het niet mogelijk om die in te voeren in de timetracker, app of de agenda, maar daar is verandering in gekomen.
Alle ingevoerde producten en onkosten zijn vanaf nu via de app of agenda te selecteren, waarna de prijs en btw vanzelf goed worden ingevuld. Zo kun je op locatie of tijdens het werk altijd meteen de goede producten of onkosten registreren. Het enige wat je hoeft aan te geven is hoeveel units je van iets wilt registreren (bijv 200 km of 2 computers), de prijs wordt dan vanzelf goed doorgerekend.
Een aantal voorbeelden (voor een paar branches):
Je kunt dit dus gebruiken als alternatief voor of aanvulling op gewerkte uren en een uurtarief
Als je een product wilt invoeren wat nog niet bestaat in het systeem, kun je het gewoon invoeren (typen) en kiezen om het op te slaan als standaard product. Zo kun je makkelijk nieuwe producten invoeren.
Alle via de app en agenda ingevoerde producten en onkosten kun je direct facturen, dat gaat gewoon vanzelf net als met de gewerkte uren. Je kunt ze eventueel ook direct op de factuur toevoegen als dat nodig is via het groene plusje.
Bij de invoer van de producten of onkosten kun je nu kiezen of het gaat om onkosten of een product. Alle ingevoerde producten en onkosten zijn daarna via de app of agenda te selecteren, waarna de prijs en btw vanzelf goed worden ingevuld.
Alle huidige ingevoerde producten hebben van ons het type 'product' gekregen
Naast de nieuwe functionaliteit hebben we de app ook een nieuwe design gegeven, waardoor de invoer sneller gaat en er meer overzicht is.
We hopen dat we met deze verbeteringen Factuurdesk een stuk makkelijker en functioneler hebben gemaakt. We horen graag van jullie als jullie nog verbeterpuntjes zien
Op dit weblog houden wij onze dagelijkse bezigheden bij en brengen u op de hoogte van nieuws over Factuurdesk.