Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden uw privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.
Ik ga akkoord met het gebruik van cookies
Wilt u meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe u dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.
Helpdesk » Inkoopfacturen en bonnen » Hoe kan ik een inkoopfactuur of bonnetje invoeren?
Factuurdesk kent drie verschillende manieren om uw bonnetjes en inkoopfacturen toe te voegen.
1) Het bestand handmatig toevoegen
2) het uploaden/slepen van uw bonnetjes en inkoopfacturen
3) Het doorsturen van uw bonnetjes en inkoopfacturen naar uw persoonlijke inkoop e-mailadres.
Wanneer u uw bonnetje toevoegt doormiddel van uploaden/slepen of het doorsturen, zal Factuurdesk het bonnetje herkennen met de “Scan-en-herken” (OCR) functie en de gegevens alvast voor u invullen.
Welke gegevens worden herkend?
Factuurnummer
Factuurdatum
Leverancier
Valuta
Bedrag(en) exclusief btw
BTW percentage(s)
Totaalbedrag incl. btw